Od 1 grudnia 2017 r. 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu działa Centrum Wsparcia dla osób w kryzysie psychicznym.
Każdy, kto czuje się stale przygnębiony, nie daje sobie rady z codziennością, przeżywa kryzys emocjonalny, nie radzi sobie ze stresem, jest ofiarą przemocy, zamartwia się o swój stan zdrowia, czy nie może pogodzić się ze stratą bliskiej osoby lub ma inne problemy może zgłosić się po pomoc do Centrum.
W Centrum Wsparcia dla osób w kryzysie psychicznym dyżurują psychologowie gotowi do wysłuchania, zrozumienia i akceptacji. Pomogą także we wskazaniu odpowiednich placówek specjalistycznych w danym regionie kraju, w którym można otrzymać bezpośrednią pomoc.
W wyznaczonych godzinach w Centrum pełnią dyżury także specjaliści: lekarze psychiatrzy, prawnicy oraz pracownicy socjalni.
W ramach Centrum Wsparcia Fundacja ITAKA prowadzi:
- Telefoniczne Centrum Wsparcia 800 70 2222
- Bezpłatną linię, która działa 24 godziny przez 7 dni w tygodniu
- E-mail:
- Stronę www.liniawsparcia.pl
- Czat
Na stronie dostępna jest także aplikacja mobilna z bazą teleadresową instytucji pomocowych, która pomaga osobom poszukującym pomocy, samodzielnie uzyskać potrzebne im informacje w sposób szybszy i prostszy.
Więcej informacji dostępne jest na stronie www.liniawsparcia.pl/centrum-wsparcia/