Szanowni Mieszkańcy,
od dnia 22 kwietnia 2020 r. wyłączenie bezpośredniej obsługi interesantów w Urzędzie Gminy w Sicienku nie dotyczy spraw:
1) rejestracji stanu cywilnego;
2) ewidencji ludności i dowodów osobistych;
3) decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
4) decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji
5) decyzji zezwalającej na usunięcie drzew lub krzewów
Interesanci będą przyjmowani w godzinach pracy Urzędu w warunkach ścisłego przestrzegania zasad bezpieczeństwa określonych w Rozdziale 8 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 kwietnia 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. z 2020 r., poz. 697), w związku z czym wejście do Urzędu będzie możliwe pojedynczo:
1) wejście główne – w sprawach:
a) decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz decyzji
o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
b) decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji,
c) decyzji zezwalającej na usunięcie drzew lub krzewów;
2) wejście od Sali Ślubów – w sprawach rejestracji stanu cywilnego, ewidencji ludności i dowodów osobistych.
Prosimy o korzystanie z dzwonka przy drzwiach wejściowych. Celem zapewnienia bezpieczeństwa i nie tworzenia kolejek, Interesanci proszeni są o umawianie (w miarę możliwości) wizyt telefonicznie.
Z uwagi na zagrożenie epidemiczne interesanci są proszeni o załatwianie w miarę możliwości spraw w godzinach pracy Urzędu, w formie telefonicznej, elektronicznej lub za pośrednictwem operatora pocztowego.
O dalszych ustaleniach urząd gminy w Sicienku będzie informował za pośrednictwem strony www.sicienko.pl, www.bip.sicienko.pl oraz w mediach społecznościowych Facebook.