Drodzy Mieszkańcy,
w związku z podpisaniem przez Prezydenta RP ustawy o dodatku osłonowym informujemy, iż na terenie Gminy Sicienko obsługą powyższych dodatków będzie zajmował się Urząd Gminy Sicienko – Sekcja Świadczeń Rodzinnych.
Wniosek o wypłatę dodatku osłonowego składa się w:
- Biurze Obsługi Interesanta w Urzędzie Gminy Sicienko, ul. Mrotecka 9,
Aby otrzymać dodatek osłonowy należy złożyć wniosek do dnia 31 października 2022 r. W przypadku wniosków złożonych do dnia 31 stycznia 2022 r. wypłata dodatków zostanie zrealizowana w 2022 r. w 2 równych ratach, tj. do 31 marca i do 2 grudnia.
Natomiast w przypadku wniosków złożonych od dnia 01 lutego 2022 r. do dnia 31 października 2022 r. wyplata dodatku zostanie zrealizowana jednorazowo do dnia 02 grudnia 2022 r.
Natomiast w przypadku wniosków złożonych od dnia 01 lutego 2022 r. do dnia 31 października 2022 r. wyplata dodatku zostanie zrealizowana jednorazowo do dnia 02 grudnia 2022 r.
W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny z pracownikami Sekcji Świadczeń Rodzinnych:
- 52-31-17-471
- 52-31-17-472
- 52-31-17-473
Wniosek i klauzula do pobrania poniżej.
Wniosek i klauzula do pobrania poniżej.