Oferta pracy na stanowisko
pomoc administracyjna
w Referacie Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska Gminy w Sicienku
na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika
1) Wymagania niezbędne:
Kandydatem może być osoba która:
a) spełnia wymagania określone w art. 6 ust. 1 ustawy o pracownikach samorządowych;
b) posiada wykształcenie min. średnie;
c) posiada biegłą umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych;
d) posiada znajomość zagadnień związanych z przedstawionym poniżej zakresem zadań.
2) Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
a) przygotowywanie materiałów do dokumentów planistycznych Gminy;
b) przygotowywanie zaświadczeń o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego i w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania gminy;
c) pomoc w prowadzeniu dokumentacji postępowań administracyjnych oraz pomoc
w przygotowywaniu projektów decyzji z zakresu ustalania warunków zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego;
d) przygotowywanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;
e) przygotowywanie korespondencji do wysyłki;
f) archiwizacja dokumentacji.
3) Warunki pracy na stanowisku
a) praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie;
b) umowa o pracę na zastępstwo - pełen etat;
c) praca w budynku Urzędu Gminy w Sicienku, ul. Mrotecka 9, na pierwszym piętrze, budynek bez windy;
d) praca w godzinach: 7:30-15:30 - poniedziałek, środa i czwartek; w godz. 7.30-17.00- wtorek; w godz. 7.30-14.00 w piątek;
e) praca w zespole;
f) codzienny kontakt telefoniczny;
g) bezpośredni kontakt z klientami
4) Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny - opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem;
b) życiorys zawodowy (curriculum vitae) - opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem;
c) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
d) oświadczenie o posiadanym obywatelstwie, pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
e) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
List motywacyjny, życiorys, oświadczenia i kwestionariusz muszą być podpisane własnoręcznie przez osobę aplikująca na wyżej wymienione stanowisko.
Wymagane dokumenty kandydat może złożyć osobiście w Biurze Obsługi interesanta Urzędu Gminy w Sicienku ul. Mrotecka 9 (pokój nr 11) w godzinach pracy Urzędu (w poniedziałek, środa i czwartek 7:30 - 15:30, wtorek 7:30 – 17:00, piątek 7:30 - 14:00) lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy w Sicienku
ul. Mrotecka 9, 86-014 Sicienko.
Oferta winna zostać złożona lub przesłana w zamkniętej kopercie opatrzonej dopiskiem „Pomoc administracyjna Referacie Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska” w terminie do 31 października 2024 r. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy w Sicienku. Oferty, które wpłyną do Urzędu po terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymogi zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy. Zastrzega się prawo zakończenie naboru, bez rozstrzygnięcia lub jego unieważnienie w dowolnym czasie bez podania przyczyny.
Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 52 31 17 450 i 52 31 17 460.
Wójt
/-/ Piotr Chudzyński
Sicienko, 23 października 2024 r.